Employer branding laat zien wie jouw organisatie is als werkgever. Een vlammend employer brand is authentiek, geloofwaardig en relevant. Zodat toekomstige collega’s een goed beeld krijgen van wie je bent en de juiste kandidaten bij jou willen werken. Ook als je niet actief werft.
Wat jouw organisatie uniek maakt, je ambitie en datgene wat je echt aanbiedt aan je mensen, is je employee value proposition. Door die te formuleren leg je het fundament voor consistente, eerlijke en converterende arbeidsmarktcommunicatie. Om te zorgen dat dat fundament stevig onderbouwd is, zetten we de volgende stappen.
Meer weten? We vertellen je er graag alles over!
Recruitment heeft vaak een zomerpauze. Zonde! Jij kunt juist een groot voordeel behalen door je activiteiten wel door te zetten.
Hoe loyaal collega’s écht zijn meet je met de eNPS (Employee Net Promoter Score). Lees snel verder wat de score over je bedrijf zegt.
Inclusief werven is personeel aantrekken zonder op basis van persoonlijke eigenschappen iemand uit te sluiten. Hoe goed doe jij het?
Kunnen we je helpen met recruitment marketing en employer branding? Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op!