Je gehele werving & selectie overzichtelijk op één plek met dit Applicant Tracking System​

Het BRANDMANNEN ATS ondersteunt jouw hele werving & selectieproces. Van jobmarketing naar communicatie met kandidaten tot onboarding. Alles overzichtelijk op één plek.
Ons ATS biedt de optimale ervaring voor kandidaten, recruiters en hiring managers. Makkelijk in gebruik, zonder onnodige poespas.
Wil je meer weten over het BRANDMANNEN ATS? We geven je graag een demo!
Afspraak inplannenkalender

Het Brandmannen ATS ontzorgt je in alle fasen van de candidate journey

Overzicht

Een overzicht van alle kandidaten voor het beheren van elke fase in het recruitmentproces, zoals o.a. het uitnodigen voor een kennismaking of het sturen van een gepersonaliseerde afwijzing.

Rapportage
Krijg inzicht in waardevolle statistieken, zoals doorlooptijden, voor het optimaliseren van het recruitmentproces.
Talentpool
Zijn er meerdere geschikte kandidaten, maar heb je slechts plek voor één nieuwe collega? Nodig de gekwalificeerde kandidaten uit voor je talentpool voor toekomstige vacatures.
Workflow
Creëer met de rollenstructuur een optimale workflow, zodat iedereen weet wat er gedaan moet worden.
Realtime statistieken
Vraag advies aan voor een job marketing campagne of selecteer zelf je (social) mediakanalen en krijg realtime inzicht in de prestaties van je campagnes.
AVG
Volledig AVG compliant met o.a. de functionaliteit om de bewaartermijn voor kandidaten in te stellen zodat deze automatisch verwijderd worden.

Bekijk deze cases

ODBN

ODBN ging in 6 weken van niets naar 10 aangenomen trainees

Teylingereind

Teylingereind: in recordtijd de beoogde nieuwe medewerkers

Vopak

Koninklijke Vopak: een doelgroepgerichte landingspagina

HEMA

Dit bereikte HEMA met 5 maanden recruitment marketing

Ontdekdezorg

Ontdekdezorg: In een maand tijd 37.000 unieke bezoekers

Meer weten? Onze adviseurs helpen je verder!

Afspraak inplannenkalender

Lees deze artikelen

Wat is online recruitment marketing?

Wat is online recruitment marketing? En waarom je er niet meer omheen kunt. Targeting, look-a-like audiences, click-through-rates, campagne optimalisaties en gedragsobservatie. Begrippen die voor de gemiddelde recruitment marketeer niet vreemd zijn.