Wat zijn must-have events in Google Analytics 4 voor je recruitment marketing en welke informatie kun je hieruit halen.
Talent vinden op TikTok? Een EVP ontwikkelen? Look-a-like-audiences? We begrijpen dat het bijhouden van alle nieuwe recruitment marketing opties en employer branding updates je soms even te veel wordt. No worries, wij houden je up-to-date! Een ware kennisbank om je uit de brand te helpen. Mis je iets? Laat het ons weten.
Wat zijn must-have events in Google Analytics 4 voor je recruitment marketing en welke informatie kun je hieruit halen.
Wat is Google Analytics 4? En welke actie je nu moet ondernemen binnen recruitment en HR?
Twee gefaseerde campagnes voor de doelgroep Mobiliteit & Techniek leidde tot 51 fte aan nieuwe collega’s voor de provincie Zuid-Holland.
EVP staat voor Employee Value Proposition: de belofte die jij kunt waarmaken aan je (toekomstige) werknemers.
Persona’s zijn voorbeeldpersonen en helpen je om je een beeld te vormen van je doelgroep. Zo weet je beter voor wie je uitingen maakt.
Wat is online recruitment marketing? En waarom je er niet meer omheen kunt. Targeting, look-a-like audiences, click-through-rates, campagne optimalisaties en gedragsobservatie. Begrippen die voor de gemiddelde recruitment marketeer niet vreemd zijn.
Employer branding is hot. Niet zo gek wanneer je bijna dagelijks hoort over de ‘krapte op de arbeidsmarkt’, ‘the great resignation’ en ‘war on talent’. Maar, wat is employer branding eigenlijk? Wij nemen je mee in de definitie van employer branding en vertellen waarom het belangrijk is.
Heb je net je EVP opgesteld, krijg je te horen dat je ook een JVP moet hebben. Geen nood, in dit artikel leggen we uit wat dit is en hoe je ertoe komt.
Na een meervoudige onderhandse aanbesteding heeft Provincie Zuid-Holland gekozen voor Brandmannen als dé partner voor al hun recruitment marketing van de komende (maximaal) 3 jaar.
Kunnen we je helpen met recruitment marketing en employer branding? Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op!