Twee gefaseerde campagnes voor de doelgroep Mobiliteit & Techniek leidde tot 51 fte aan nieuwe collega’s voor de provincie Zuid-Holland.
Als recruitment marketing bureau zijn we gespecialiseerd in job marketing en employer branding. Slimme performance marketeers, strategische employer branders, creatieve contentmakers, meedenkende adviseurs en een ijzersterk campagneteam staan voor je klaar.
Ons werk begint altijd met data, kwalitatief én kwantitatief. Data die we slim interpreteren om tot de beste oplossing te komen.
Zo snel als de brandweer – What's in a name. Gisteren je vacature vervullen is wat lastig, maar vandaag staan we in de startblokken.
We gaan voor je door het vuur, met alles wat we in huis hebben. Daarin zijn we eerlijk. Liever een oprechte ‘nee’, dan een onhaalbare ‘ja’.
Bij ons geen afstandelijke pakkencultuur. Of je nou opdrachtgever of collega bent, we zetten met liefde die extra stap.
Hoe het begon?
Ooit waren er twee Brandmannen; Glenn en Jotham.
Met jarenlange recruitment marketing ervaring op zak, was het tijd om het slimmer te gaan doen. Met data aan de basis van alles. Want meten is weten. En weten zorgt voor slim, efficiënt en leuk werk.
Zo maken we campagnes om jouw vacatures èn je werkgeversmerk zichtbaar te maken voor de juiste doelgroep. Zo komt jouw werkgeversmerk niet alleen binnen in hun hoofd, maar raak je ook de ideale kandidaat recht in het hart. Fast forward naar vandaag doen we dat niet meer met twee, maar met een heel team aan experts.
Twee gefaseerde campagnes voor de doelgroep Mobiliteit & Techniek leidde tot 51 fte aan nieuwe collega’s voor de provincie Zuid-Holland.
EVP staat voor Employee Value Proposition: de belofte die jij kunt waarmaken aan je (toekomstige) werknemers.
Persona’s zijn voorbeeldpersonen en helpen je om je een beeld te vormen van je doelgroep. Zo weet je beter voor wie je uitingen maakt.