Dashboarding

Goede analyses beginnen bij het goed inrichten van je data stack. Aangezien het steeds lastiger wordt voor third party meetsystemen om correct te meten is ons advies om vooral gebruik te maken van Google Analytics. Google heeft als voordeel dat het cross-device gebruikers kan volgen en alleen daarom al zouden we dat systeem moeten gebruiken als single source of truth.

Helaas zien we steeds vaker dat tagging niet correct is ingeregeld, de juiste consent niet wordt uitgevraagd, dat campagnes niet op de juiste manier zijn voorzien van UTM tags en dat conversies niet correct worden bijgehouden in Google Analytics. En dat levert meetproblemen op. Gelukkig kunnen we dat voor je oplossen! We verzorgen Analytics Audits en richten Google Analytics zo in, dat je het meeste uit deze tool haalt. 

Meer weten over dit onderwerp? We vertellen je er graag alles over!

mockup_dashboarding

We kijken objectief naar wat jij echt nodig hebt

Dashboarding is hip en iedereen wil er één. Maar in de praktijk zien we vaak dat als wij uitvragen wat men wil zien in een dashboard, er vaak zaken worden gevraagd die niet op te volgen zijn met een actie. Ons ATS bevat veel van de gevraagde data, maar in sommige gevallen is dat niet genoeg. 

 

In dat geval kunnen we samen met jullie data-analist helpen om een dashboard te maken dat voorziet in jullie behoeften. Het begint echter bij correcte data. Ons advies is dan ook om vooraf een data-audit uit te laten voeren door ons zodat beslissingen genomen worden over de juiste data. 

Bekijk deze cases

Lees deze artikelen

Online recruitment marketing uitgelegd door Niels Knoop en Rutger Groot

Wat is online recruitment marketing?

Wat is online recruitment marketing? En waarom je er niet meer omheen kunt Targeting, look-a-like audiences, click-through-rates, campagne optimalisaties en gedragsobservati ...

Shopping Basket