Ook jij kunt succesvol cookieless recruiten. Hoe doe je dat zonder third party cookies met behoud van meetbaarheid?
Heb je net je EVP opgesteld, krijg je te horen dat je ook een JVP moet hebben. Geen nood, in dit artikel leggen we uit wat dit is en hoe je ertoe komt.
Dit doe je enerzijds door je eigen medewerkers te interviewen. Pak je laptop, biedt een kop koffie aan, en laat hen vertellen:
Anderzijds kijk je naar brede doelgroepdata over waarom deze doelgroep van baan wisselt. Kiezen ze voor bepaalde arbeidsvoorwaarden, cultuur of doorgroeimogelijkheden? Zijn er andere dingen belangrijk?
Een senior zal wellicht enthousiaster zijn over een eigen, vrij te besteden opleidingsbudget dan over een interne academie met cursussen. En een young professional wil waarschijnlijk meer weten over de personeelsuitjes en –activiteiten, dan over de pensioenregeling.
Ook jij kunt succesvol cookieless recruiten. Hoe doe je dat zonder third party cookies met behoud van meetbaarheid?
Persona’s zijn voorbeeldpersonen en helpen je om je een beeld te vormen van je doelgroep. Zo weet je beter voor wie je uitingen maakt.
Wat is online recruitment marketing? En waarom je er niet meer omheen kunt. Targeting, look-a-like audiences, click-through-rates, campagne optimalisaties en gedragsobservatie. Begrippen die voor de gemiddelde recruitment marketeer niet vreemd zijn.
Kunnen we je helpen met recruitment marketing en employer branding? Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op!