Inclusief werven is personeel aantrekken zonder op basis van persoonlijke eigenschappen iemand uit te sluiten. Hoe goed doe jij het?
Na een meervoudige onderhandse aanbesteding heeft Provincie Zuid-Holland gekozen voor Brandmannen als dé partner voor al hun recruitment marketing van de komende (maximaal) 3 jaar.
De aanbesteding werd 17 april gepubliceerd en werd verdeeld in een aantal onderdelen, zoals data, werkwijze en advies op bepaalde (moeilijke) profielen. Uiteindelijk kwam Brandmannen met de hoogste scores uit de bus. De definitieve gunning volgde op 16 juni.
Volgens Marco gaat het bij Zuid-Holland om een heel fijne klant. ‘Het is toch de grootste provincie van Nederland. Er gebeurt onwijs veel, onder meer in de haven van Rotterdam. Er zijn ook veel specialistische vacatures. Dat maakt het mooi om daar met recruitment marketing echt het verschil voor te kunnen maken. Daar zijn we heel trots op.’
Inclusief werven is personeel aantrekken zonder op basis van persoonlijke eigenschappen iemand uit te sluiten. Hoe goed doe jij het?
Werkgevers maken meer serieus werk van hun employer branding. Met een always-on campagne blijf je top of mind bij je doelgroep.
Een blog over waarom je een mix van mediakanalen moet zetten in je recruitment marketing mediaplan.
Kunnen we je helpen met recruitment marketing en employer branding? Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op!