Leg jij op dit moment de laatste hand aan de recruitment- en employer branding agenda voor 2025? Mooi, wij inspireren je met liefde.
Heb je net je EVP opgesteld, krijg je te horen dat je ook een JVP moet hebben. Geen nood, in dit artikel leggen we uit wat dit is en hoe je ertoe komt.
Dit doe je enerzijds door je eigen medewerkers te interviewen. Pak je laptop, biedt een kop koffie aan, en laat hen vertellen:
Anderzijds kijk je naar brede doelgroepdata over waarom deze doelgroep van baan wisselt. Kiezen ze voor bepaalde arbeidsvoorwaarden, cultuur of doorgroeimogelijkheden? Zijn er andere dingen belangrijk?
Een senior zal wellicht enthousiaster zijn over een eigen, vrij te besteden opleidingsbudget dan over een interne academie met cursussen. En een young professional wil waarschijnlijk meer weten over de personeelsuitjes en –activiteiten, dan over de pensioenregeling.
Leg jij op dit moment de laatste hand aan de recruitment- en employer branding agenda voor 2025? Mooi, wij inspireren je met liefde.
Stilstaan bij de toekomst van energie: het campagneconcept dat wij voor ENGIE bedachten. Het verhaal daarachter lees je hier.
Recruiten met AI: 5 manieren om je werk als recruiter te verrijken met Artificial Intelligence. Maak je werk efficiënter én leuker.
Kunnen we je helpen met recruitment marketing en employer branding? Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op!