Stilstaan bij de toekomst van energie: het campagneconcept dat wij voor ENGIE bedachten. Het verhaal daarachter lees je hier.
Als recruitment marketing bureau zijn we gespecialiseerd in job marketing en employer branding. Slimme performance marketeers, strategische employer branders, creatieve contentmakers, meedenkende adviseurs en een ijzersterk campagneteam staan voor je klaar.
Ons werk begint altijd met data, kwalitatief én kwantitatief. Data die we slim interpreteren om tot de beste oplossing te komen.
Zo snel als de brandweer – What's in a name. Gisteren je vacature vervullen is wat lastig, maar vandaag staan we in de startblokken.
We gaan voor je door het vuur, met alles wat we in huis hebben. Daarin zijn we eerlijk. Liever een oprechte ‘nee’, dan een onhaalbare ‘ja’.
Bij ons geen afstandelijke pakkencultuur. Of je nou opdrachtgever of collega bent, we zetten met liefde die extra stap.
Rutger Groot
Managing director
Glenn Wessels
Adviseur | Eigenaar
Jotham Marco
Adviseur | Eigenaar
Aileen Stoop
Campagne manager
Liesbeth Dusseljee
Robin-May Bank
Adviseur
Niels Knoop
Senior paid advertising specialist
Rian de Boer
Alix Hensen Verbaten
Employer branding specialist
Lotte Langemeyer
Peter Kuyper
Developer
Carly van Reyen
Campagne manager
Tom von Wolzogen Kühr
Wendy van Gemert
Campagne manager
Arno Bakker
Paid advertising specialist
Tabby Fijma
Art director
Roby Koot
Paid advertising specialist
Stan Brouwer
Data specialist
Tam Nguyen
Developer
Sybren Berenbroek
Afstudeerder
Daan Tellam
Adviseur
Anouk Reitsma
Senior Creative
Anna van der Burght
Employer Branding Specialist
Lara Vermeulen
Adviseur
Jill Witteman
Content Marketeer
Lynn Koomen
Designer
Marjon Smit
Campagne manager
Hoe het begon?
Ooit waren er twee Brandmannen; Glenn en Jotham.
Met jarenlange recruitment marketing ervaring op zak, was het tijd om het slimmer te gaan doen. Met data aan de basis van alles. Want meten is weten. En weten zorgt voor slim, efficiënt en leuk werk.
Zo maken we campagnes om jouw vacatures èn je werkgeversmerk zichtbaar te maken voor de juiste doelgroep. Zo komt jouw werkgeversmerk niet alleen binnen in hun hoofd, maar raak je ook de ideale kandidaat recht in het hart. Fast forward naar vandaag doen we dat niet meer met twee, maar met een heel team aan experts.
Stilstaan bij de toekomst van energie: het campagneconcept dat wij voor ENGIE bedachten. Het verhaal daarachter lees je hier.
Recruiten met AI: 5 manieren om je werk als recruiter te verrijken met Artificial Intelligence. Maak je werk efficiënter én leuker.
Recruitment heeft vaak een zomerpauze. Zonde! Jij kunt juist een groot voordeel behalen door je activiteiten wel door te zetten.
Kunnen we je helpen met recruitment marketing en employer branding? Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op!