Inzicht in je recruitment data
zodat je betere beslissingen kan nemen
Wil je beslissingen nemen op basis van data, dan is het essentieel om je dataverzameling goed in te richten. Pas als je ATS, website en je analytics-tool informatie met elkaar uitwisselen en samenkomen in één dashboard, krijg je volledig inzicht in je recruitment marketingresultaten.

In één oogopslag inzicht dankzij je dashboard
Single source of truth
En dus geen knip-en-plakwerk meer uit verschillende databases.
Beslissen op basis van feiten
Zodat je efficiënte vervolgstappen kunt zetten.
Rapporteer zonder moeite
Geen gedoe meer met Excel en Powerpoint, je dashboard spreekt voor zich.

Zeg gedag tegen meetproblemen en datavervuiling
Data audit
We checken of tagging correct is ingeregeld, de juiste toestemming wordt uitgevraagd, campagnes voorzien zijn van juiste UTM-tags en hoe conversies worden bijgehouden in je analytics tool.
Analytics tool inrichten
Nadat we klaar zijn, worden de juiste events doorgemeten en weet je straks precies waar kandidaten vandaan komen en hoe hun weg naar sollicitatie eruit ziet.
Dashboard op maat
Vooraf bepalen we samen welke informatie voor jou en je stakeholders relevant is. Jouw dashboard is helemaal op maat gemaakt, passend bij jouw behoeften en organisatie.
Succesverhalen
Van het sollicitatieproces vereenvoudigen tot inzicht in de volledige candidate journey. Allemaal cases waarbij een custom dashboard altijd inzicht gaf in de resultaten van campagnes.
“Ik vind het heel erg fijn dat Brandmannen meedenkt. Onze wensen worden serieus genomen. En er wordt altijd gekeken naar wat wél kan binnen een bepaald budget. Daarnaast zijn de rapportages altijd fijn. Als er na zo’n tussentijdse evaluatie toch nog iets aangepast moet worden, is dat altijd zo gefixt.”
José Russchen, Communicatieadviseur Omgevingsdienst Groningen
Check hoe jouw dataverzameling ervoor staat
Is je datastack goed ingericht? We doen graag een check voor je. Onze specialisten kijken dan naar je tooling en dataverzameling. Weet je daarna precies waarmee je aan de slag moet om je werving beter te kunnen tracken.
