Dashboarding

Maak beslissingen op basis van de juiste recruitment marketing data

Inzicht in je recruitment data

zodat je betere beslissingen kan nemen

Wil je beslissingen nemen op basis van data, dan is het essentieel om je dataverzameling goed in te richten. Pas als je ATS, website en je analytics-tool informatie met elkaar uitwisselen en samenkomen in één dashboard, krijg je volledig inzicht in je recruitment marketingresultaten.

brandmannen_dashboarding_inzicht_in_je_recruitment_data

In één oogopslag inzicht dankzij je dashboard

Single source of truth

En dus geen knip-en-plakwerk meer uit verschillende databases.

Beslissen op basis van feiten 

Zodat je efficiënte vervolgstappen kunt zetten.

Rapporteer zonder moeite

Geen gedoe meer met Excel en Powerpoint, je dashboard spreekt voor zich.


brandmannen_dashboarding_zeg gedag tegen meetproblemen

Zeg gedag tegen meetproblemen en datavervuiling

Data audit

We checken of tagging correct is ingeregeld, de juiste toestemming wordt uitgevraagd, campagnes voorzien zijn van juiste UTM-tags en hoe conversies worden bijgehouden in je analytics tool. 

Analytics tool inrichten 

Nadat we klaar zijn, worden de juiste events doorgemeten en weet je straks precies waar kandidaten vandaan komen en hoe hun weg naar sollicitatie eruit ziet. 

Dashboard op maat

Vooraf bepalen we samen welke informatie voor jou en je stakeholders relevant is. Jouw dashboard is helemaal op maat gemaakt, passend bij jouw behoeften en organisatie. 

“Ik vind het heel erg fijn dat Brandmannen meedenkt. Onze wensen worden serieus genomen. En er wordt altijd gekeken naar wat wél kan binnen een bepaald budget. Daarnaast zijn de rapportages altijd fijn. Als er na zo’n tussentijdse evaluatie toch nog iets aangepast moet worden, is dat altijd zo gefixt.”

José Russchen, Communicatieadviseur Omgevingsdienst Groningen

Check hoe jouw dataverzameling ervoor staat

Is je datastack goed ingericht? We doen graag een check voor je. Onze specialisten kijken dan naar je tooling en dataverzameling. Weet je daarna precies waarmee je aan de slag moet om je werving beter te kunnen tracken.

brandmannen_dashboarding_paid_advertising_specialist_niels_knoop

Lees onze artikelen

De kracht van campagnemanagement

In 2025 bestaat Brandmannen alweer tien jaar. Dat is tien jaar aan ontwikkeling, groei, uitdagingen én nieuwe collega’s. Voorcampagnemanager Aileen...

Van start-up naar full-service recruitment marketing bureau

Is het slim om samen met je beste vriend een bedrijf te starten? Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar...

Job Value Proposition

EVP, TVP, en dan ook nog een JVP? De afkortingen vliegen je om de oren. Waar een EVP (Employee Value...

Consent Mode V2 in recruitment marketing

Als recruiter is inzicht in het gedrag en de interesses van kandidaten leidend voor je wervingsstrategie. Om aan die data...

Scroll naar boven