Vertel je eerlijke werkgeversverhaal
en trek talent aan wat écht bij je past
De juiste employer branding laat zien wie jouw organisatie is als werkgever. Toekomstige collega’s krijgen een goed beeld van wie je bent als werkgever, waardoor de juiste kandidaten bij jou willen werken. Ook als je niet actief werft.


Zo bouwen we aan je employer brand
EB scan
Hoe sterk is jouw werkgeversmerk? We checken de fundering, maar ook je werken-bij-site, content en je vacatures.
EVP-ontwikkeling
Op basis van onderzoek in je organisatie formuleren we jouw Employee Value Proposition: het fundament van je employer branding en de basis van converterende recruitment marketing.
TVP-ontwikkeling
Je strategische wervingsdoelgroepen hebben verschillende behoeftes. Die ontdekken en vertalen we voor je, zodat je precies weet hoe je die specifieke doelgroep kunt verleiden en overtuigen.
Employer branding campagnes
Door je zichtbaar te maken als werkgever, op de juiste kanalen en aan de juiste mensen, werken we voortdurend aan jouw bekendheid als werkgever.
Succesverhalen
Van EVP naar werkgeverscampagne. Allemaal employer branding cases met een succesvol eindresultaat: nieuwe collega’s & meer bekendheid als werkgever.
”Dat je zo creatief kunt zijn met wat een gemeente uniek maakt, want in feite hebben we allemaal ongeveer dezelfde dienstverlening naar inwoners en ondernemers. Ook is niet alles wat we doen even makkelijk in beeld te brengen. Dat er dan toch, door een goede samenwerking, een uniek werkgeversmerk uit komt waarmee wij ons kunnen onderscheiden vind ik verrassend. Door duidelijke rapportages is onze organisatie altijd op de hoogte van het resultaat en sturen we bij waar nodig. Niet alleen een filmpje op de social mediakanalen zetten, maar een resultaat waar we voor langere tijd op kunnen doorontwikkelen.”
Claudia Baars-Bijl – Adviseur recruitment en arbeidsmarktcommunicatie bij gemeente Voorne aan Zee
Hoe sterk is jouw employer brand?
Is je Employer brand nog niet helemaal wat het moet zijn? We doen snel een gratis check voor je. Op basis van je werken-bij-website en vacatures zien we wat je al goed doet, en waar je echt nog een slag moet maken. Dan weet je precies welke stappen je moet nemen om je werkgeversmerk te versterken.
