Employer branding

Word top of mind bij de juiste kandidaten 

Vertel je eerlijke werkgeversverhaal

en trek talent aan wat écht bij je past

De juiste employer branding laat zien wie jouw organisatie is als werkgever. Toekomstige collega’s krijgen een goed beeld van wie je bent als werkgever, waardoor de juiste kandidaten bij jou willen werken. Ook als je niet actief werft.

brandmannen_employer branding_employer_branding_specialist_malique_en_adviseur_robin_lachen_samen

Vlammend employer branding is de kern van effectieve recruitment marketing

Vergroot je bekendheid

Door consistent je eerlijke verhaal te vertellen

Trek talent aan

Door te laten zien hoe het écht is om bij je te werken 

Versnel je werving 

Want kandidaten willen bij je aan de slag 

brandmannen_employer_branding_zo_bouwen_we_je_employer_brand

Zo bouwen we aan je employer brand

EB scan

Hoe sterk is jouw werkgeversmerk? We checken de fundering, maar ook je werken-bij-site, content en je vacatures. 

EVP-ontwikkeling

Op basis van onderzoek in je organisatie formuleren we jouw Employee Value Proposition: het fundament van je employer branding en de basis van converterende recruitment marketing.

TVP-ontwikkeling

Je strategische wervingsdoelgroepen hebben verschillende behoeftes. Die ontdekken en vertalen we voor je, zodat je precies weet hoe je die specifieke doelgroep kunt verleiden en overtuigen. 

Employer branding campagnes 

Door je zichtbaar te maken als werkgever, op de juiste kanalen en aan de juiste mensen, werken we voortdurend aan jouw bekendheid als werkgever.

”Dat je zo creatief kunt zijn met wat een gemeente uniek maakt, want in feite hebben we allemaal ongeveer dezelfde dienstverlening naar inwoners en ondernemers. Ook is niet alles wat we doen even makkelijk in beeld te brengen. Dat er dan toch, door een goede samenwerking, een uniek werkgeversmerk uit komt waarmee wij ons kunnen onderscheiden vind ik verrassend. Door duidelijke rapportages is onze organisatie altijd op de hoogte van het resultaat en sturen we bij waar nodig. Niet alleen een filmpje op de social mediakanalen zetten, maar een resultaat waar we voor langere tijd op kunnen doorontwikkelen.”

Claudia Baars-Bijl – Adviseur recruitment en arbeidsmarktcommunicatie bij gemeente Voorne aan Zee

Hoe sterk is jouw employer brand?

Is je Employer brand nog niet helemaal wat het moet zijn?  We doen snel een gratis check voor je. Op basis van je werken-bij-website en vacatures zien we wat je al goed doet, en  waar je echt nog een slag moet maken. Dan weet je precies welke stappen je moet nemen om je werkgeversmerk te versterken.

brandmannen_employer_branding_specialist_anna_van_der_burght

Lees onze artikelen

De kracht van campagnemanagement

In 2025 bestaat Brandmannen alweer tien jaar. Dat is tien jaar aan ontwikkeling, groei, uitdagingen én nieuwe collega’s. Voorcampagnemanager Aileen...

Van start-up naar full-service recruitment marketing bureau

Is het slim om samen met je beste vriend een bedrijf te starten? Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar...

Job Value Proposition

EVP, TVP, en dan ook nog een JVP? De afkortingen vliegen je om de oren. Waar een EVP (Employee Value...

Consent Mode V2 in recruitment marketing

Als recruiter is inzicht in het gedrag en de interesses van kandidaten leidend voor je wervingsstrategie. Om aan die data...

Scroll naar boven