Creatie

Val op in een zee van nietszeggende advertenties

Trek de aandacht van kandidaten

door écht te laten zien hoe het is om bij je te werken

De verpakking van jouw recruitment marketing boodschap is het eerste wat kandidaten zien, wat hun aandacht moet trekken. Van goed vormgegeven advertenties en employer branding video’s tot de juiste woorden in je vacature.

brandmannen_creatie_trek_de_aandacht_van_kandidaten

Creatieve content waar je ideale kandidaat op wil klikken

Hogere merkherkenning

Dankzij uitingen met een consistente, herkenbare stijl.

Versterk je geloofwaardigheid

Door je verhaal te laten zien met je eigen medewerkers in de hoofdrol.

Creëer betrokkenheid

Door de kandidaat aan te spreken in al je recruitment content.

brandmannen_creatie_zo_creeeren_we_werkgeverscontent

Zo creëren we aantrekkelijke werkgeverscontent

Creatief concept

Geeft je recruitment marketingcampagnes een duidelijk haakje zodat je doelgroep stopt met scrollen. 

Employer brand identity 

Aansluitend op je corporate identity, geven we je recruitment uitingen een eigen visuele identiteit en guidelines. Dit helpt bij het bouwen aan langdurige merkherkenning. 

Content productie 

Foto’s, video’s en copy om je recruitment marketing aantrekkelijk te maken. Wij nemen de hele productie voor je uit handen. 

Werkenbij-websites

Het thuishonk van je recruitment marketing en je vacatures. Afgestemd op wat jij je kandidaten kan beloven en wat hen overtuigt om bij jou te willen werken. 

Succesverhalen

Van razendsnelle job marketing tot langdurige employer branding campagnes. Allemaal recruitment marketing cases met een succesvol eindresultaat: nieuwe collega’s en meer bekendheid als werkgever.   

”Heel fijn dat Brandmannen meteen enthousiast was om met ons in zee te gaan. Ook al zijn we geen corporate organisatie met flinke marketingbudgetten, dit speelt geen rol in flexibiliteit en creativiteit van Brandmannen. Ze zijn erg professioneel en tegelijkertijd heel toegankelijk en betrokken. De juiste snaar werd al snel gevonden. Heel knap hoe ze ons verhaal zo goed in 1,5 minuut hebben kunnen vangen.”
Jessica Augustin – HR Manager bij het Scheepsvaartmuseum

Hoe sterk is jouw employer brand identity?

Is je Employer brand content het nog niet helemaal?  We doen snel een gratis check voor je. Op basis van je werken-bij-website en je aanwezigheid op social media zien we wat je al goed doet, en waar je echt nog een slag moet maken. Weet je daarna precies waarmee je aan de slag moet, om je werkgeversmerk meer te laten opvallen.

brandmannen_art_director_tabby_fijma

Lezen is weten

De kracht van campagnemanagement

In 2025 bestaat Brandmannen alweer tien jaar. Dat is tien jaar aan ontwikkeling, groei, uitdagingen én nieuwe collega’s. Voorcampagnemanager Aileen...

Van start-up naar full-service recruitment marketing bureau

Is het slim om samen met je beste vriend een bedrijf te starten? Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar...

Job Value Proposition

EVP, TVP, en dan ook nog een JVP? De afkortingen vliegen je om de oren. Waar een EVP (Employee Value...

Consent Mode V2 in recruitment marketing

Als recruiter is inzicht in het gedrag en de interesses van kandidaten leidend voor je wervingsstrategie. Om aan die data...

Scroll naar boven